Телеканал СТБ продав формат шоу «Хата на тата» до Литви

Хата на тата

Телеканал СТБ підписав угоду про продаж прав на адаптацію формату «Хата на тата» литовському каналу TV3 (входить в Modern Times Group). Прем’єра адаптованої версії шоу призначена вже на весну 2016 року. Нагадаємо, український формат виробництва телеканалу СТБ раніше для адаптації купили також Польща і Латвія.

«Хата на тата» – комедійне реаліті-шоу, кожна серія якого – історія однієї родини. За правилами формату, дружина, змучена домашньою роботою, йде у відпустку на тиждень і робить те, про що завжди мріяла: дайвінг, спа, стрибок з парашутом і т.д. А чоловік залишається вдома з дітьми і всіма домашніми обов’язками. Він повинен довести, що може бути і хорошим батьком, і гідним господарем. Якщо чоловік впорається з усіма завданнями, поставленими для нього, то отримає 30000 грн.

IMG_8876

«Хата на тата» демонструє успішні показники телеперегляду на каналі СТБ. У новому осінньо-зимовому сезоні програма змінила слот, і тепер виходить щопонеділка о 20:00. Сумарна середня частка нового сезону – 12,21% (аудиторія 14-49, міста 50 000+). У 2012 році шоу «Хата на тата» отримало 2 нагороди премії «Ukrainian design: the very best of».