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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImhhdGFuYXRhdGEuc3RiLnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLnZlcnRhbWVkaWEuY29tL291dHN0cmVhbS11bml0LzIuMDEvb3V0c3RyZWFtLXVuaXQubWluLmpzIj48L3NjcmlwdD4=

Команда Наталії Франчук завершує роботу над реаліті «Хата на тата»

Хата на тата

Восени 2018 року в ефірі СТБ стартує сьомий сезон комедійного реаліті «Хата на тата». Цього року проект перейшов до нової команди, і тепер його знімає Vaverka Production на чолі з Дмитром Танковичем (попередні 6 сезонів проект створювала команда Наталії Франчук, автори формату «Хата на тата»).

В ТЕМУ: Дмитро Карпачов залишає проект «Один за всіх»

Дмитрий ТанковичВиходитиме «Хата на тата» у звичному для глядача слоті – прайм понеділка.

«Мені гордо за те, що саме наше ТО створило і реалізувало формат, який вже 6 років затребуваний не тільки в Україні, а й за її межами. Завдяки тому, що ми постійно вдосконалювали «Хату» і змогли перетворити її на успішний телевізійний проект, 4 країни придбали у нас права на адаптацію: Польща, Литва, Латвія і Франція. Ще 4 котрий рік показують вже готовий продукт. За ці 6 років ми перевиховали 85 тат у кадрі та, сподіваюся, набагато більше поза ним. Стабільно збирали високі цифри. Я вважаю, що моя команда зробила все, що могла; настав час переключитися на інші проекти каналу. Це абсолютно нормально – і для людей, які хочуть професійно зростати, і для самого проекту. «Хата на тата» залишається в ефірі СТБ – це найголовніше. Ми передаємо її колегам з Vaverka Production, бажаємо любити проект так само, як любимо ми, і з хвилюванням будемо стежити за новими татами тепер уже як глядачі», – коментує зміни Наталія Франчук.

Директор компанії Vaverka Production, а також креативний продюсер і новий керівник «Хати» Дмитро Танкович зазначає, що зі зміною команди формат реаліті не зазнає змін.

«Скажу відверто, нам проект дуже подобається у тому вигляді, у якому він є, тому особливої ​​тяги щось кардинально змінити у нас не було. Формат «Хата на тата», безперечно, є успішним, і ми дуже намагаємося здивувати глядача у новому сезоні. Хоч це і не так просто, коли класний проект йде в ефірі вже понад 6 років», – каже Дмитро.

В ТЕМУ: «Цієї миті рік потому»: оголошено дату старту нового проекту на СТБ

Восени «Хата на тата» візьметься за перевиховання різних татусів: голову сільради, фаната радянського автопрому і навіть афроукраїнця, який не визнає прав жінок. Зйомки реаліті в самому розпалі.

«Дуже багато часу і сил йде на пошук яскравих, цікавих героїв. І мені здається, нам вдалося знайти тих, хто змусить глядачів за дві години кожного випуску і здивуватися, і посміятися, похвилюватися і плакати – одним словом, пережити весь спектр емоцій. Часом ми і самі хапалися за голову, дивлячись на чергового татка: що він витворяє? Як взагалі таке можна було вигадати? А моменти, коли, пройшовши всі випробування, наші татусі починають по-новому дивитися на своїх улюблених дружин, дітей і батьків, дорогого коштують», – відкриває секрети майбутнього сезону Дмитро Танкович.

Хата на тата

ДОВІДКА

«Хата на тата» – власна розробка телеканалу СТБ, автор формату – Творче об’єднання Наталії Франчук.

Жанр: комедійне реаліті. Дружина, втомившись від того, що сама виконує всю хатню роботу, вирушає на тиждень у відпустку. Її чоловік залишається вдома сам на сам з дітьми і всіма побутовими обов’язками, яких раніше він так старанно уникав. За тиждень тато повинен довести, що може бути хорошим батьком, надійним чоловіком і гідним господарем.

В ТЕМУ: Михайло Присяжнюк: «Один за всіх» – проект про реальних людей і реальну допомогу

Прем’єра реаліті в ефірі СТБ відбулася восени 2012 року.

Права на адаптацію формату «Хата на тата» вже придбали Польща (канал Polsat), Латвія і Литва (канали, що входять в Modern Times Group), а також Франція. Готову програму в різний час купували Естонія, Білорусь, Киргизстан і Росія.

Нагороди: Телетріумф («Новий український формат»), Ukrainian design: very best of (дизайн проморолика), Ukrainian design: the best of (графіка проекту).

Читайте більше цікавих новин у Viber та Telegram СТБ

Video: Команда Наталії Франчук завершує роботу над реаліті «Хата на тата»

Хата на тата-2018 знімає нова команда - Vaverka Production на чолі з Дмитром Танковичем

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: